No niin Jeff Beck (What mama said) ja annettu aihe kirjoittaa teemasta "rakkauden alku". Ensin ajattelin paneutua tekstiin kunnolla ja tehdä aiheesta proosatekstin, mutta kun kuuntelin Jeffiä improvisoin nämä sanat. Siis olkoon tässä eka versio.
Hellän ensikosketus "rakkauden alku"
hetken pysyy salat kun avaan kirjeen alan koota minua kohti sinua kirjeen sisältä putoaa höyhen tiedän sen alkuperän voitin ensimmäisen erän mies sä kuolaat mun ohjaimiin alan koota sinua kohti minua keinolla olemalla Hellä, lähellä portaiden kivi on iltaisin kylmää yksin taitaa olla sittenkin tylsää ja katuvalo tuskin palaa alan koota minua kohti sinua höyhen joutaa mitä mä nyt soudan ja huopaan höyhen joutaa sinne mistä on peräisin sun, sun, sun, untuvatyynystä sun natisevasta vuoteesta sun, sun, sun peitosta huulenheitosta kun huokaat: "kiukaan kivet on lämmenneet" mies sä kuolaat mun ohjaimiin alan koota sinua kohti minua keinolla olemalla Hellä, lähellä mitä mä nyt soudan ja huopaan höyhen joutaa sinne mistä on peräisin sun, sun, sun, untavatyynystä sun natisevasta vuoteesta sun, sun, sun peitosta huulenheitosta kun huokaat: "kiukaan kivet on lämmenneet" mies sä kuolaat mun ohjaimiin alan koota sinua kohti minua keinolla olemalla Hellä, lähellä -merja Ritala |