Korjatumpi versio.... Valssi kera partisaanin (10.3.2010) tivasin partisaanilta mihin mä kuulun varoitin älä puutu mun unelmiin ennätin sille jotain kertomaan (toteamaan) lyhyen valssin ajan hoin kokoajan muutun vielä ja kasvan pilviin sä tanssitkin ihan tosissaan kosit tahtomatta tai tahallaan viemään sun totuutta suusta suuhun olin kuvitellut ihan toisin päiväunen jossa leijaillaan kuusta kuuhun sait minut en pystynyt muuhun kun viemään eteenpäin sanomaa nyt kuljen yksin talosta taloon pyydän et voin nukkua täyden yön (saan levätä) silloin kukaan ei puutu mun unelmiin olin kuvitellut ihan toisin päiväunen jossa leijaillaan kuusta kuuhun tanssin partisaanin kera valssin ivasin meitä (ja) kuljimme eri teitä et hävinnyt mitään sun sanoma itää nyt kuljen yksin talosta taloon vaellan orpona valosta valoon olin kuvitellut ihan toisin päiväunen jossa leijaillaan kuusta kuuhun nyt kuljen yksin talosta taloon vaellan orpona valosta valoon mä olin kuvitellut ihan toisin päiväunen jossa leijaillaan kuusta kuuhun päiväunen jossa leijaillaan kuusta kuuhun -merja Ritala |