Tässä alla sanat, jotka ovat tietyn tavoin jatkoa sanoille: Oisko Saima Harmaja kuunnellut Kasabiania? ( Lyyrikon itserippiä) ************************************ Hangataan ihokkaita vastakkain/ Älä karkaa Violetta Parra (28.11.2009)
me hangataan ihokkaita vastakkain matkalla Chilestä Kairoon tuntemattomat toisilleen hangataan ihokkaita vastakkain sinun harmaa parta kutittaa mun napaa inhoon tuota sun tapaa tulla ääreen matkalla Chilestä Kairoon taivas saa ylleen ornamentin tuntematon suuruus maalas joka sentin mä kävelen, kävelen ja ruumiini väsyy sinuun muukalainen sinuun muukalainen älä karkaa Violetta Parra se on mun lempinimi sä imet nimee itsees älä karkaa Violetta Parra Afrikan maaperän polte sen kuuman kuuma pinta mun rakkauden hinta maksetaan ihan loppuun matkalla Chilestä Kairoon rukoilet kallion kielekkeellä kuka noin täpärällä elää mä herään, ja kerään ihokkaani haluun uuden ihokkaan (vaatteen) hankaamaan orvaskeden pintaa älä karkaa Violetta Parra se on mun lempinimi sä imet nimee itsees älä karkaa Violetta Parra -merja ritala |