Tuli sitten piiiiitkästä aikaa kirjoiteltua jotain. Varmaankin omaa parhaimmistoa vaikkakaan en yhdestä kohdasta pidä sitten ollenkaan. muutakaan mitään muuta siihen en saanut kehitettyä joten pitää toivoa, että joku kaunis päivä tuo vielä tulisi "valmiiksi". Sama kohta varmaan pistää korvaan tai siis silmään kaikilla muillakin. täs kuitenkin rakenteellisesti homma on paljon paremmin hallussa kuin yleensä mun teksteissä ja omasta mielestäni tässä ei ole sellaista väkisin väännetyn oloista missään kohdassa. Tarkoituksena ei ollut kirjoittaa mitään etenevää tarinaa vaan juurikin tälläinen perus kauraa biisi jossa kuitenkin on jokin merkitys takana. eli tässä olisi Sä hoet mulle että oon erilainen Ja roikut mussa kiinni kuin takiainen Sä luulet olevas mun elämän nainen Ymmärä tää et mahdu mun elämään Sä itket mulle sitä päivästä toiseen "rakastan sua hei ja jätin sen toisen" Kuuntele mua, palaa luokse sen loisen Ymmärä tää et mahdu mun elämään CHORUS Hyvää sulta mä sain, pienen hetken verran Sua halusin vain, sen ainokaisen kerran Luulit saavasi kai musta elämääsi herran Vain hyväkseni sua mä käytin Sä voisit pikkuhiljaa kanavaa vaihtaa En enää jaksa tuota ohjelmaa saitaa Tää meidän juttu ohi olla jo taitaa Ymmärä tää et mahdu mun elämään Siis mulle selkäs käännä, jätä mut rauhaan En tahdo enää tätä asiaa jauhaa On susta ollut mulle liikaa jo vaivaa Ymmärä tää et mahdu mun elämään CHORUS Hyvää sulta mä sain, pienen hetken verran Sua halusin vain, sen ainokaisen kerran Luulit saavasi kai musta elämääsi herran Hyvää sulta mä sain, pienen hetken verran Sua halusin vain, sen ainokaisen kerran Luulit saavasi kai musta elämääsi herran Vain hyväkseni sua mä käytin Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!! |