Pienllä sana vaihdolla ois ajatus sanoissa täysin toinen jos olisin laittanut vaikka näin: lupaan en oo villi vaan lammas nummien prinssi saat pinssin samaan hintaan ja siinä laulaa mun bändi :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.. kysymyksiä? mutta halusin ajatella asian toisin, miten yleensä nähdään asia idän naisista (valitettavasti), vai mitä olette mieltä? mahtaskos tähän käydä Irkku-musiikki? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Vieras Moskovasta (18.4.2009)
Nainen tuli Moskovasta hänellä tais olla monta lasta ja ihmettelin mitä hän teki Irlannissa? haki turvaa musta tai mun bändikaverista mut mitä nainen teki Dublinissa? No tein hälle metkun ja pyysin mukaan hämmästelin jo ei viihtys Pravdassa? me juteltiin kaikenlaista kysyin eikös kalja maista lainkaan pubissa? Mä otin toisen vaihteen ja pyysin et tuuhan huomenna mun kanssa patikoiman laitan soimaan tinapillin lupaan en oo villi vaan lammas nummien prinssi saat pinssin takin rintaan ja siinä laulaa mun bändi Mä otin toisen vaihteen ja pyysin et tuuhan huomenna mun kanssa patikoiman laitan soimaan tinapillin lupaan en oo villi vaan lammas nummien prinssi saat pinssin takin rintaan ja siinä laulaa mun bändi
merja ritala |