Hyvää pääsiäistä kaikille ystävilleni. Tämä syntyi kuunnellessa Hanoi Rocksin- Million Miles Away (kaunis kappale). Nappasin sanoihin tunnelman siitä, vain tunnelman. Jos saisi joskus tähän minun arkiseen sielunmessuun säveleen, mut sen on oltava tosi kaunis,!!?
. Metsurin Sielunmessu (9.4.2009)
Turhaan huudat suureen ääneen mä oon nähnyt paljon mun ristintie alkoi jostain kun taivas meni puolipilveen ilves katos metsään pajuihin kasvoi kissankäpälää mä synnyin maailmaan, maailman äpäröistä synnyin täpärästi selvisin henkiin mut joku kumman syy kiinnitti mut puun kuoreen sä taisit kuvitella jotain muuta mä raivaan metsän ja pilkon kaikki sen puut en tee väärin kuitenkaan taivas tulee mun syliin kokonaan harva saa taivaan syliin ja tehdä retkiä syvimpään en väitä et ymmärrän nytkään juuri mitään siihen tää kaikki perustuu täytyy tuntee paljon ja ymmärtää vähemmän oikeastaan mitään, ei pidä ymmärtää tuntee vaan, tuntee kun saa taivaan syliin harva saa taivaan syliin ja tehdä retkiä syvimpään en väitä et ymmärrän nytkään juuri mitään oikeastaan mitään, ei pidä ymmärtää tuntee vaan, tuntee kun saa taivaan syliin
MR |