Korjaus sanoihin Manhattan, ensimmäinen versio tuli tehtyä elokuussa.
MANHATTAN
Ruusu hiuksiin ja tango ei kuulu mun tyyliin hiljaiset sillat ja romantiikka käy jollekin, jota mä en edes tunne älä yritä työntää kirjettä oven alta (kirjeitä) jonkun muun kehto sua keinuttaa, mä ratkaisen yhtälöitä naisen vyötäröitä riittää hyväilyyn vallan piippu savuaa kaupungin yllä mä etenen portaita pilvenpiirtäjään, pöydän yli katson miten kutistunut Manhattan on mun silmiin ja huomaamatta jo kumarrat mulle vallan piippu savuaa kaupungin yllä pidän huolen kun tunnen jotain pienen osan (siitä) voin heittää sulle, ruusu hiuksiin ja tango ei kuulu mun tyyliin hiljaiset sillat ja romantiikka käy jollekin, jota mä en edes tunne älä yritä työntää kirjettä oven alta_ (kirjeitä) mä etenen portaita pilvenpiirtäjään, pöydän yli katson miten kutistunut Manhattan on mun silmiin Manhattan, Manhattan kutistuu mun silmiin.
MR Mod. huom: Kirjoittajaa ohjeistettu laittamaan korjattu teksti alkuperäiseen ketjuunsa. |
Älä tee noin. Ei kannata korjata tekstiään jos asia ei sitä vaadi. Itte ny en kummoinen teksturi ole, mut sanoisin, että osaan rytmittää ja riimittää siten, että valittamista tuskin lienee. Siitä ei ole apua, kun ei ole mitään sanottavaa. One kind of music only - the good kind |
Rintapek, käänsin sinulle sanat Manhattan .. nääs oli minulla sanottavaa . Manhattan, Manhattan
jos tiedät mikä Kongo on tai tunnet rytmin bongorumpujen oot mennyt täysin harhaan mä rakkaudesta puhun hiljaa vaieten jos tahdot jotain kuumaa sun täytyy mennä Kongoon koska mä oon iceman iceman tän sulle joskus hyvitän en epäile sun lemmentaitoo jyvitän sut kaunotarten joukkoon mut ruusu tytön rintaan mihin hintaan sen teen enemmin meen vuoteeseen koska mä oon iceman iceman vinyylisen naisen kanssa rakastelen ja kuvittelen et Kongossa on kuumaa Ai, mitä kysyitkään, "Manhattan vai iceman" iceman iceman ..ja Manhattan...
MR Mod. huom: Kirjoittajaa ohjeistettu laittamaan korjattu teksti alkuperäiseen ketjuunsa. |