No tässä on sitä sisäistä logiikkaa, jota ehkä ei muut ymmärrä. Nimi on hakusessa, voi olla tuo minkä ensin laitoin, tai: Robin Hoodin nainen, tai Lumihuitaleita tai?? Aloitussanaa mietin pitkään, en pidä sanasta kulta, enkä baby, sitten mietin nimeä Marian, jossa olisi tarinan logiikkaa, mutta nimetkin lauluissa vähän niin ja näin, riippuu yhteydestä, mutta muuten nyt pitää mennä kahvia juomaan, aamu alkoi kuunnellen Zeppeliniä, Lemon Song.
AAUMKAHVIA JA LED ZEPPELINIÄ (29.11.08)
(Kulta) ei juoda enää mitään..(hani? baby?) kävellään aukion poikki näät varmaan hevospatsaan selässä ratsastaa mies siihen jää vielä tilaa sulle joku taitaa rummuttaa se kuuluu autosta miks noin kovaa, pitää kuunnella musiikkii? mä toivon vaan, et ollaan hiljaa sisälläni likaahtaa jotain mä tahdon nostaa sut ton ratsun selkään pyydän mukaan, mut en tanssiin vaan vien transsiin en tiedä varmempaa tapaa saada naiseen värinää mut ei mitään juotukaan vaan luotiin kudelmaa nostin sut ratsun selkään ihailin hiuksii joihin satoi hiutaleita oot sä vaan kaunis oot sä vaan uupee mä istuin talon rappusille ihailen kun Robin Hoodin nainen ratsastaa oot sä vaan kaunis oot sä vaan uupee mä istuin talon rappusille ihailen kun Robin Hoodin nainen ratsastaa
MR |