( Jos ei osaa sanoa ei) mä en kehtaa sinne kirkkolehteen soittaa, etten postiansa enää halua, enkä koskaan niitä puheluita toistaa, joita kuullutkaan ei vastaanottaja, enkä mä usko, että naapurini vastais, soittoon ovikellon, silloinkin jos on, tarve sana, ihan muutama vain vaihtaa, vaikka toinenkin ois hetken onneton, ketjukirjeitä mä katkaise en koskaan, siksi niitä päivin, öin mä rustailen, ja pihatielläni en ainuttakaan roskaa, olla viemättä voi pahvikeräykseen, ja jos mun mentävä ois kiireessäkin töihin, etkä sä autoos pakkasella käyntiin saa, mä tulen "linnuntietä"ruuhkassa, kun ootat, kuin oisin ainoo, joka pystyy auttamaan osaa sanoa en - ei, en tiedä mikä tähän vei, mut mä muuttumaankaan en kai kyennyt, osaa sanoa en -ei, vielä koitan, mutta, hei siitä huolimatta en vain pystynyt ( oon tässä nyt) Mä en kehtaa tilinauhan kanssa mennä, palkanlaskijalle siitä kuittamaan, jos on unohtunut tunti taikka kaksi, tai ei tili olis tullut ollenkaan, enkä mä uskalla sun kanssa illan tullen, laskua ravintolan, pyytää puolittaan`- olla saattamatta kotipihaan asti- vaikk`ei mulla olis taksiin varaakaan Enkä mä henno sinun luoksesikaan tulla, ettet luulisi mun liikaa vaativan, ja pyytääkseni jatkoille, pitäisi mulla, olla jotain enemmän, kuin omistan, ja jos sä pyydät multa vähän vielä lainaa, viikon syömättäkin kyllä pärjäilen, turhaan sulle mun on kasata päänvaivaa, ettet luulis, - olen huono ihminen, osaa sanoa en - ei, en tiedä mikä tähän vei, mut mä muuttumaankaan en kai kyennyt, osaa sanoa en -ei, vielä koitan, mutta, hei siitä huolimatta en vain pystynyt ( oon tässä nyt) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Erittäin hyvä aihe. Liian kiltii ihminen= loppuun palanut ihminen usein. Valitset syvällisiä aiheita, ja voin kuvitella, että toimivat laulamanasi sen mitä olen kuunnellut musiikkiasi. Joskus sananoituksesi ovat rakenteellisesti ilman musiikkia, luettuna aika raskaita. En nyt puhu sisällöstä. Pidän siitä, että pitäydyt tietyssä tyylissä, olet sille uskollinen, se tuo jotenkin luotettavuutta teksteihisi. Toista kuin meikäläinen, joka hyppää laidasta toiseen. |