Sanat tänään aamulla
OIKEASTAAN MÄ (14.10.2008)
Puen hitaasti sanoja sun ylle mutta kaikki jääkin kevyen alle oikeastaan mä vaan yritän oikeastaan mä vaan hyvitän hetkiä, teen retkiä sinuun. Haen kapeasti ilmeitä sun ylle mutta kaikki jääkin pimeän alle oikeastaan mä vaan yritän oikeastaan mä vaan hyvitän hetkiä, teen retkiä minuun. Kasaan pieniä tekoja sun ylle mutta kaikki jääkin vallan alle oikeastaan mä vaan yritän oikeastaan mä vaan hyvitän hetkiä, teen retkiä meihin. ja nuo toiset kaipaavat ikuisuuteen ja nuo toiset kaipaavat ikuisuuteen m. ritala |
Oho, onpas tämä vaan hiljainen palsta nykyisin. Olisikohan vaikka vanhan kunnon Lyriikkapelin aika? Niin, ja sanotuksethan on hyvät, olet kehittynyt kyllä tosi nopeasti ja yllättävääkö tuo, kun tulee tuota tahtia noita tekstejä. |
Hiljainen on kylätie, tai vaikka musikoiden lyyrikon tie. Silti pahoin vaikuttaa. Ja kiitoksia mietteistäsi tekstieni suhteen, tuo kannusti minua tänä harmaana lokakuisena päivänä. Näen vain muutamia tapoja kehittyä. Kirjoittaa, kirjoittaa, ajatella, elää, nauttia kuunnella paljon musiikkia. Lukea, selvittää faktoja. Lisätä niitä fiktioon, ja melko estoton mielikuvutus, ja työtä ja kirjoittamista jälleen, ja yksi tärkeimpiä taito osata jalo joutilaisuus, mikä synnyttää uutta. |