(Laulunsanat syntyivät kuunnellen Scorpionsin kappaletta: Lowing you Sunday Morning)
Sunnuntai kanssasi (7.9.2008)
Tänne vain tännepäin kutsu käy on raakaa heittää päiviä olan yli ihan tosta vaan. Sä voit laittaa käden silppuriin mut mä jään edelleen paikalleen Miks sä toimit vastoin lakia, mut vielä pahempaa, kun jahtaa moraalia se puuttuu sulta, eikä mun takia, (koska) mä tulin kotiin ajoissa tulin kun kutsuttiin mut kutsuttiin ja noudatin sääntöä Yritin vielä rakentaa sähkölinjaa sun ja mun väliin, mut olin väärässä (vaikka) tulin kun kutsuttiin Aika juottaa tinaa mut en taida jaksaa odottaa, et sä sulat muun moraaliin Yritin rakentaa sähkölinjaa meidän väliin mut olin väärässä, (vaikka) tulin kun kutsuttiin Kotiin missä se meillä olikaan (onkaan) yhteisiin ajatuksiin tuskin päästään, (vaikka) tulin kotiin kun kutsuttiin.
Merja Ritala |
pieni korjaus. Ei voi olla päiviä olan yli.. ei sentään voi tulla väärin ymmärrys.., onneksi en kirjoittanut sitä päiviä isollaheh!! Sunnuntai kanssasi (7.9.2008)
Tänne vain tännepäin kutsu käy on raakaa heittää vuosia olan yli (viikkoja, tunteja, olan yli, hartian yli??) ihan tosta vaan. Sä voit laittaa käden silppuriin mut mä jään edelleen paikalleen Miks sä toimit vastoin lakia, mut vielä pahempaa, kun jahtaa moraalia se puuttuu sulta, eikä mun takia, (koska) mä tulin kotiin ajoissa tulin kun kutsuttiin mut kutsuttiin ja noudatin sääntöä Yritin (vielä) rakentaa sähkölinjaa sun ja mun väliin, mut olin väärässä (vaikka) tulin kun kutsuttiin Aika juottaa tinaa mut en taida jaksaa odottaa, et sä sulat muun moraaliin Yritin rakentaa sähkölinjaa meidän väliin mut olin väärässä, (vaikka) tulin kun kutsuttiin Kotiin missä se meillä olikaan (onkaan) yhteisiin ajatuksiin tuskin päästään, (vaikka) tulin kotiin kun kutsuttiin.
Merja Ritala |