soihtu55 04.09.2008 00:00:10 | |
---|
Kokonuotti ( klo 24.49) Kokemuksen äänet päättää painaa peukalon musteeseen mitä siinä lukee? sen jokainen miettiköön kuulutko heimoon intiaanien vai painaako joku, sun pään veden alle eikä päästä vapauteen haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on likaa, ja tänään yksikin jos vaan saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon kaikki mitä puhuin aiemmin on vain virittelyä iltaan yksinäiseen piste on vain pilkku ja kokonuotti merkitsee ympyrää kehää joka sinua piirittää laitan nyt kirjan kiinni ja merkin sivujen väliin avaan sen jos soitat mun kanssa uuden arvaamattoman sävelen valmiin tarinan joka ei puhu tarkentaa otettaan kuulijaan haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on likaa, ja tänään yksikin jos vaan saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon.
MR |
Koivulahti 04.09.2008 11:53:33 (muokattu 04.09.2008 11:54:41) | |
---|
-Itse tekisin jotain noille käänteisille sanajärjestyksille. Ne tuntuu mun kieleen/korvaan vähän pakonomaisilta. Etenkin tuo: "kuulutko heimoon intiaanien". |
soihtu55 04.09.2008 12:55:24 | |
---|
(korjattu versio, ehkä vielä muutan jotain, katsotaan??) Kokonuotti ( klo 24.49)
Kokemuksen äänet päättää painaa peukalon musteeseen mitä siinä lukee? sen jokainen miettiköön kuulutko intiaanien heimoon vai painaako joku, sun pään veden alle eikä päästä vapauteen haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on likaa, ja tänään yksikin jos saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon (kitaraan, ym,,, soitin) kaikki mitä aiemmin puhuin on virittelyä yksinäiseen iltaan piste on vain pilkku (ja) kokonuotti merkitsee ympyrää kehää joka sinua piirittää nyt laitan kirjan kiinni (ja) merkin sivujen väliin sen avaan jos soitat mun kanssa uuden arvaamattoman sävelen valmiin tarinan joka ei puhu vaan ottaa kuulijaan haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on likaa, ja tänään yksikin jos saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon. MR |
Koivulahti 04.09.2008 14:30:12 | |
---|
...kaksi sanaa on likaa... =varmaan kirjoitusvirhe, mutta aika hauska sellainen :) |
soihtu55 04.09.2008 16:01:09 | |
---|
joo,,,kirjoitusvirhe, joskus tahattomista lipsahduksista lähtee hyviä ajatuspolkuja, mutta ei tässä tapauksessa... niistä on kokemusta |
soihtu55 04.09.2008 18:15:00 | |
---|
eiköhän se oo nyt tässä...
Kokonuotti ( klo 24.49)
Kokemuksen äänet päättää painaa peukalon musteeseen mitä siinä lukee? sen jokainen miettiköön kuulutko intiaanien heimoon vai painaako joku, sun pään veden alle eikä päästä vapauteen haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on liikaa, ja tänään yksikin jos saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon (kitaraan, ym,,, soitin) kaikki mitä aiemmin puhuin on virittelyä yksinäiseen iltaan piste on vain pilkku (ja) kokonuotti merkitsee ympyrää kehää joka sinua piirittää nyt laitan kirjan kiinni (ja) merkin sivujen väliin sen avaan jos soitat mun kanssa uuden arvaamattoman sävelen valmiin tarinan joka ei puhu vaan ottaa kuulijaan haukot henkeä, otat ilmaa mistä vaan kaksi sanaa on liikaa, ja tänään yksikin jos saan elää keveämmin tartun viuluun ja sinä pianoon.
MR |