Tein tämän tavallaan jatkoksi Oranssille kitaralle, jonka sanat ovat myös täällä (se on jo sävelletty). Tässä vain tunnelmat vaihtuu toisiin maisemiin. Haluaisin noin yleistä mielipidettä toimiiko tämä kokonaisuutena? Sanoissa viulun kohdalla vois olla huilu, tinapilli ym..??
MARY QAUNTIN NAISET
Mä tapasin Itäisen Lontoon kulmilla, jossain ihan syrjäisillä kaduilla miehen se soitti viulua ja mä otin esiin kitaran, yritin palauttaa mieleen eilisen menneen seitkyt luvun maailman AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsi blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan ja kitarasta pääsi blues Kolme naista kulki ohi minihameissa, ne sai heti miehiltä pitkiä katseita mut mä soittelin jo vähän kainosti silmäilin, naisia Mary Quantin vaatteissa ja kitara soi, mä improvisoin AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsi blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan ja kitarasta pääsi blues Poliisi yritti piirittää hilpeää joukkoa, se näytti meille jotain hämärää loukkoa mut mä kieltäydyin keskityin naisiin tarkemmin, mä olin rauhallinen mies odotin, ja sain oikeen sävelen AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsi blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan ja kitarasta pääsi blues Lisää väkeä tulvi pitkin kadun kulmiin, mä olin niille vieras muukalainen ja mä soitin mä koitin tehdä vaikutuksen ja teinkin, ne kuunteli hiljaa mua AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsi blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan ja kitarasta pääsi blues mr |