a) mä olen kyllästynyt olemaan tässä paikassa olis aika viedä tuulelta suunta, vaihtaa maisemaa, antaa huomisen odottaa, en tänään kuitenkaan ole mitään muuta, ch) laitan kengännauhat kiinni, sidon niihin sinutkin, nyt aika mennä, liian kauan odotin, tie on tehty kuljettavaksi, sieltä löysin omanikin, joten miksi vielä tässä viipyisin a) kun on koti maailmalla, ei ole väliä paikalla, se riittää että on ja tuntee sen, ei kukaan mukanaan, voi kantaa kaikkea, mulle riittää aika, tunteet ja opit eilisen ch) laitan kengännauhat kiinni, sidon niihin sinutkin, nyt aika mennä, liian kauan odotin, tie on tehty kuljettavaksi, sieltä löysin omanikin, joten miksi vielä tässä viipyisin c) maailma on meidän, maailma, ei aika säälistä odota, vielä ehdin mukaan, vaikk`ei kukaan kuuliskaan, miksi odottaisin kaiken kauniin pois antaisin, ei se pahaa tee, vaikka puhuisi itsekseen.. a) kun on koti maailmalla, ei ole väliä paikalla, se riittää että on on vain totta Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
ohhoh- kiits* molemmille- ( ja tuo "mä" tuskin pakollinen tekstissä...) Tää on tämmönen perus kesä lähtö biisi, en oo demottanu vielä, mutta reipasta rallia- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |