Aihe: Mistä mihin, miks en. (RAP) 1 | |
---|---|
![]() 17.11.2006 20:30:31 | |
Tää on tälläinen pilipali-teos, laitoin kuitenkin. tehty joskus joku ilta, en tiiä, tylsistytti joku. ja kertsi tänään ruotsintunnilla että repikää siitä. jonkinlainenn angst biisi .. ensin oli tarkotus ban kolmaskin verse mutta tuli tälläne ny. VörsONE Haluissin tulla elää ees jollain taval arvos/ elää omil ajatuksillani enkä niiden varjos/ Kaikki mitä haluaisin tulevaisuudes näen vain unes/ ku koittaa aika pitäs jotaa ottaa niin mä olen kuses/ mitään ei rakenna päiväs, tarviin kaikki avustukset/ niinku muillaki nuoril mul on oudot ajatukset/ ristis sukset niinku idiootti juoksen pakoon junaradal/ sitä mitä tulee takaa sitä mitä takaa ajan/ samaa skeidaa joka päivä parhaat vuodet menee koneen edes/ ei saa mitää aikaa ei tuu pärjäämää ees tässä skenes/ eräpäivä on tullu tai on tulos aikuisuudes/ siin iäs ku olen musta tulee niinku stillerin Ruben/ Jauhan skeidaa kerran viikos niin et kaikki näkee/ varmasti sen mitä urputettavaa on taas paremmin elääkseen/ kun oon laiffist nukkunu puolet puolet ollu apaattisesti/ huomaan unohtaneeni jotai,alkuperäsen oman itseni/ Kerdoäe: Tekemistä lämpimikseen, miksen saa kaikkee jo nyt etee, mistä piriste, enemmän kiriste, mihin vetää piste, jätän kaiken sikseen, mistä mihin miks en/ V3RS3~2 Jos nyt liimaisin tekoparran ja kihartaisin hiukseni/ hengittäisin veden alla, löydy ei kidukseni/ Ihmeiden tekijä vai optinen harha Viisaita ihmisiä vai lastentarha Kuka tahansa voi päälleen vetää kylpytakin lukee ulkomuistit pari psalmii väittää olevansa aitokin/ Itsestäänselvyyksien lateleminen idioottimaises muodossa/ ei tee susta aitoo vaikka lisäks laulaisit kuorossa/ aina ei ees huomaa sitä toista vaihtoehtoo/ muut keinuttaa sun kehtoo olet siellä missä et oo/ olis ajatuksii, mut vaikee niitä sanoiks pukee/ enkä rupee,itseksee upee, ei meinaa selvii ilman tukee/ ehkä vika onki luonteessa kuka soittaa psykiatrille/ miks näin pitää käydä vain meidän perheen lapsille/ kemiat ei kohtaa ei odotettu reaktio mä saan vaan sanktioo eikö tää ollutkaan mun ansioo/ | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)