Uudelta "Seitsemän Absintin Temppeli"-live-demolta.. mp3 löytyy demostudiosta. Piru Kange - Absinthus Alcoholismus (san. Kalle Sistola) -------------------------------------------------------- Sinun elämäsi ei ole sinun Me hallitsemme sitä ja teemme sillä mitä haluamme Meitä et voi estää mitenkään Hahahahaa! Kuule, kuinka nauramme Kun kolikot virtaavat käsiimme Ja sinä tanssit estradilla Sinun vartalosi ei ole sinun Me omistamme sen ja irrotamme siitä tarvittavat Osat jotka sitten keitämme Hahahahaa! Kuule, kuinka nauramme Kun maustamme keitoksen uudelleen Ja kansa syö niin mielellään Voi kiitos, taas minua viedään Tulkaa mukaan näihin juhliin Tulkaa kuuntelemaan, kun minulle laulaa Absinthus Alcoholismus Se laulaa sinulle, se laulaa minulle Se laulaa teille kaikille, se hyräilee Ja vaikka lankeatte, vain minä vaivun syvemmälle kohti kasvojanne Sinun kehosi on tarpeeton Sen tähteet heitämme pois, voit tehdä niillä mitä tahdot Meillä on tuoretta tarjottavaa Hahahahaa! Kuinka meitä taas naurattaa Kun kolikot virtaavat käsiimme Ja sinä tanssit toisaalla Voi kiitos, taas minua viedään Tulkaa mukaan näihin juhliin Tulkaa kuuntelemaan, kun minulle laulaa Absinthus Alcoholismus Se laulaa sinulle, se laulaa minulle Se laulaa teille kaikille, se hyräilee Ja vaikka lankeatte, vain minä vaivun syvemmälle kohti kasvojanne Absinthus Alcoholismus Se laulaa sinulle, se laulaa minulle Absinthus Alcoholismus Se laulaa sinulle, se laulaa minulle Se laulaa teille kaikille, se hyräilee Ja vaikka lankesittette, vain minä vaivuin syvemmälle kohti Ja vaikka lankesittette, vain minä vaivuin syvemmälle kohti Ja vaikka lankesittette, vain minä vaivuin syvemmälle kohti kasvojanne |