Aihe: Toivon taas (rap) 1 | |
---|---|
![]() 21.10.2006 17:26:55 | |
1Ei tullut todistukseen kymppejä keskitason oppilaalta ei liikaa kiitost siitkä työst vaik näyttäs miten sotilaalta/ 2rahaa motiiviksi tutkinnoista ja erinomaisista arvosanoista ei rahaa pystyny karistaa pois mun alta mun jaloista/ 3kerran vuodessa loistaa stipendii ei saa mut silti koittaa aloittaa koulus pärjäämisen tai sitten pitää soittaa/ 4paremmin ku odotetaan paremmin ku osaa paremmastki saa rahaa mutta silti saman verran ku koittaa/ 5kukoistaa mä en oo pyytänyt massii onko se kiitollisuutta siitä etten tärvännyt oman itseni mahdollisuutta (poisko) 6sukulaisille ei voi muuta kun muuttaa käsitystä susta sun suunnasta sun taidoista luullaan et tarvii avustusta 7pari kliseet piristää sun motiivii pitää siitä kiinni mikä vois olla unelman ja sun ja osaamisen liitin 8yksi sana ja mä kiitin monta näin kuulin kritiikin piikin pistää suoneen heikompikin mut mä valehtelen jos sanon et itkin KERTOSÄE Toivon taas, ja niin toivotaan ei pysty enää salaamaan joskus sulta mulle ei oo sama kuin multa sulle mut ei se oo multa poiskaan et muualla tähti loistaa Toivon taas, ja niin toivotaan rauha ottais paikakseen tän maan mikä on multa pois, minkä joku toinen kokee ravistaa pois jaloistaa sen et muual tähti loistaa 1jotkut koulu oppitunnit pellkkää rekvisiittaa ope ei piittaa sit suu pyöreenä huudetaa miks oppilaat ei viittaa/ 2ja kun tuun koulusta pois käteen jää vain arvosana/ tieto lorisee pois aivoista niinku vesihana/ 3ja samalla ku ympäristotiedos käsitellää evoluutioteoriaa nii ussas puhutaan siit miten jumala muka loi maan/ 4ja ku vandalismi ei oo kondikses reksi viä aamustondikses kuuluttaa kuka ne vessat tukko syyllinen polkee veks 5ja kuutosel meidän silloinen opettaja puhu yläasteest pitää petraa vaa mitää ei saa jos on lopettaja/ 6paikan päällä näkee sen kauhun mitä isommat kylvää/ ja tajuu että kaikki oli vaan julmaa pilaa kylmää/ 7todellisuus sekottuu valheisiin menee pää sekasin/ alan hikoileen ja huuruun hönkään ikkunalasin 8äiti tulee kotii,näkee likasen ikkunan nii/ mä saan taas ruveta puurtaa itteäni finaalii | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)