Oon aina ollut yksin, tuun aina olemaan. Ei kukaan rakasta mua tippakaan. Oon aina ollut yksin, ja tuun aina olemaan. Mulle aina sattuu kaikki pahat kokemukset. Pettävät ihmiset mun luottamuksen. En oo sosiaalinen ihminen alkuunkaan koska kukaan ei munkaa halua olla ollenkaan.. Ei ystäviä oo.. Ei kavereitakaan, koska kukaan ei mun kaa haluu olla.. Sielujen tanssiessa mä seison nurkassa yksin. Sielujen laulaessa mä laulan sooloni yksin.. Aina yksin varjossa mun kohtaloni on.. Olen lehti viimeinen joka tippuu.. Muista erilleen. Vielä nuorena mulla kavereita muutama taisi olla. Mutta katosivat he kaukaisuuteen. Tanssiessa tähti taivaan alla huomaan. Yhden tähden kirkkaammin loistavan. Kuulen kuiskauksen sen.. Se kertoo mulle iloisen, uutisen.. "Sä oot tuo taivaan kirkkain tähtönen, Joka sammu.. Joka sammu.. Ei koskaan.." Sielujen tanssiessa mä seison nurkassa yksin. Sielujen laulaessa mä laulan sooloni yksin.. Aina yksin varjossa mun kohtaloni on.. Olen lehti viimeinen joka tippuu.. Muista erilleen. Mä en puhu, vaan mun musa |