777 04.09.2006 18:23:00 | |
---|
Päivät sua kaukaa katselen herään yöllä nimeäsi huutaen enää en muuta ajatella osaa kun suudella saan ja oot mielessäni vaan Päivät sua kaukaa katselen ja vaikka sinä katsot takaisin en enää tiedä mitä se tarkoittaa onko katseessa paloa vai inhoa Älä saatana sano etten kelpaakaan älä saatana sano ettet rakastanutkaan älä saatana sano ettei jaksa kiinnostaa älä saatana sano niin Päivät sua kaukaa katselin kunnes kilvassa toiselle hävisin sillä kukaan ei rakasta jokaista nyt pitäis varmaan vaihtaa jo kaistaa mutta Älä saatana sano etten kelpaakaan älä saatana sano ettet rakastanutkaan älä saatana sano ettei jaksa kiinnostaa älä saatana sano niin Älä saatana sano etten kelpaakaan älä saatana sano ettet rakastanutkaan älä saatana sano ettei jaksa kiinnostaa älä saatana sano niin Mulla on hieno (ja kallis) kitara! |
Jani The Rock 04.09.2006 19:59:13 | |
---|
Äijäheviäkö? "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
gorgonoidi 04.09.2006 20:33:37 | |
---|
Äijäheviä tai ei, mutta tykkäsin. Hyvää tekstiä! |
777 04.09.2006 22:10:43 | |
---|
Lähinnä räkärokkia :) Kiitos kommenteista Mulla on hieno (ja kallis) kitara! |
H. Ani 05.09.2006 18:59:54 | |
---|
Otsikosta tuli heti mieleen se Don Huonojen biisi, missä lauletaan jotenkin "älä saatana sano, että kaipaat minua" tai jotain tuohon tyyliin. Enkä oikein tiedä onko se hyvä asia. Quod scripsi, scripsi! |
seitikki 06.09.2006 10:15:26 | |
---|
Tykkäsin myös. Hyfä! mörrimöykkytyttökökkö |
lxi 06.09.2006 21:15:51 | |
---|
Otsikosta tuli heti mieleen se Don Huonojen biisi, missä lauletaan jotenkin "älä saatana sano, että kaipaat minua" tai jotain tuohon tyyliin. Enkä oikein tiedä onko se hyvä asia. Sama juttu. Ei se oikein ole. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
777 07.09.2006 17:33:04 | |
---|
Otsikosta tuli heti mieleen se Don Huonojen biisi, missä lauletaan jotenkin "älä saatana sano, että kaipaat minua" tai jotain tuohon tyyliin. Enkä oikein tiedä onko se hyvä asia. Kai sitä kyseenomaista kirosanaa muutkin saa käyttää :) Mulla on hieno (ja kallis) kitara! |
hullu_ukko 11.09.2006 21:16:36 (muokattu 11.09.2006 21:18:40) | |
---|
Kai sitä kyseenomaista kirosanaa muutkin saa käyttää :) Muttakun Don Huonojen Pyhimyksen(?) kertsin sanat siis menevät: Älä saatana sano, että kaipaat minua jne.. Ei biisissä muuten mitään vikaa ole mutta tuo kertsin alku vähän häiritsee. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Joees 24.09.2006 19:23:57 (muokattu 24.09.2006 19:29:49) | |
---|
Kai sitä kyseenomaista kirosanaa muutkin saa käyttää :) Saa toki. Mut oikeesti mua rupes kans häiritsemään tuo. Heti kun näin tekstit niin rupesi Don Huonot soimaan päässä. Yhdistin välittömästi Huonoihin ja tuli vähän huono fiilis siitä. Jos sen saisi jotenkin muuten ilmaistua niin olisi mun mielestä erittäin hyvä. Siis tuon "älä saatana sano" kohdan E: Aste ronskiutta ja vittuunnusta peliin. Kliseitäkin jopa. Hehee... Saatana sano(it/t) mulle etten kelpaakaan Saatana sano(it/t) mulle ettet rakastanutkaan Saatana sano(it/t) mulle etten/ettei jaksa kiinnostaa Saatana sanoi mulle niin(tai jotain skeidaa) Nojuu, anyway. Hyvä tuo sun oli sillee, mä en vaan kestä sitä että tulee mieleen Don Huonot. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |