A Mä katson koivua / en taivaalla näe tähteä, se vaakunassa seisoo / silti ei oo syytä lähteä. Sinitaivaan pilviä / valaisee vielä aurinko, jostain niiden takaa / näkyy valkoinen kuunpuolisko. B Ja sä nukut, näet unta / viikon päästä juhlista, ja mä valvon, ja mietin / en niitä tahdo pilata. A Kutsuin vieraita, kutsuin tuttuja / niitä pakkojuttuja. Ja sen juhlan jälkeen / ne on kaikki keskenään tuttuja. Vielä kaiken jälkeen tiedän / koittaa arki, huominen. Ja mä toivon, siihen kuuluu / aamukahvin tuominen. B Ja sä nukut, pelkään että heräät / tavarasi keräät. Pelkäät sinäkin, niin kuin minäkin / liitto tarkoittaa ikuisuutta. Kerto Me mennään naimisiin / varmaan viimeistä kertaa. Sitä verrata ei mihinkään / aiempaan. Vala tää on ikuinen / rakkauden, ikuisen / ikuisen rakkauden. A Kun mä vielä katson taivasta / näen purppurapilvet. Annoit siivet mulle selkään / toivon että häitämme peru et. Minä rakastan sua valtavasti / ja vielä enemmän. Sinä vastasit vähän enemmän / sitä korottaa voi en. B Koivut hämärän, ilman tähteä / en aio lähteä. Kuun puolikas, vaipuu harson taa / pilvet hohtaa purppuraa. Sinä nukut, nämä sanat / odottavat kuulijaa. En tahdo herättää, enkä sitä kautta / aiheuttaa riitaa. Kerto Me mennään naimisiin / ja mä tiedän, että viimeistä kertaa. Papin siunaus: loppuun elämän / mihin sitä voisi vertaa. Ei aiempaan / vala tää on ikuinen / rakkauden / ikuinen / ikuisen rakkauden.
Nämä sanat on osoitettu ainutkertaisesti ihanalle naiselleni, joka avioituu kanssani 10.6.2006. Onnittelut ja arvostelut ovat tervetulleita, elämä on ihanaa ;) Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |