Aihe: Euroviisu 2007 1 | |
---|---|
![]() 01.06.2006 12:54:05 | |
Iski HIRVITTÄVÄ inspiraatio ja aion osallistua tällä biisillä seuraaviin euroviisukarsintoihin: =========================== Ankara Heilahdella Hallelujah! Ankara Heilahdella Hallelujah! Pyhimys aari raajarikkoinen Model after nyt kuluva syntien ehtoo Eksynyt aari karitsa avulla ei johdattaminen kynttilä Muurata johtua heittää kuin jylinä Heilahdella jokseenkin jotta jyrinä It's Arockalypse Kas noin alasti sinun henki (bridge) Aivan me kaivata on salama Avulla eksponentti ja mahti Hosuminen heittää profeetta -lta epäaito Koska kuu on aiheutuva Kimmoisuus objektimuoto allekirjoittaa Kas noin antaa objektimuoto aiheutua jalkeilla kotona kunnioittava pelko (chorus) Heilahdella 'n jyrinä enkeli aiheuttaa thyn Ankara Heilahdella Hallelujah Paha henki ja enkeli aivan kotona ainoa hankkia hän on menestynyt Heilahdella 'n jyrinä enkeli aiheuttaa thyn Ankara Heilahdella Hallelujah Kotona God's luomakunta yliluonnollinen jalo Totta uskovainen Sinä ehtoa olla paitsi Harv. ja sisarukset elatus ankara kotona kunniasana Model after aika -lta Rockoning It's joka hirvitä wins Te jälkisäädös hiippakunta hupijuttu aikaisin olla veres kuninkuus (bridge & chorus) Sivukulissit model after minun taaksepäin I-KIRJAIN koristeltu autontorvi model after minun johtaa Minun fangs aari kimakka Ja minun katse aari puna Ei aivan by enkeli Eli ainoa että hirveä Kas noin valikoida jotta jatkaa objektimuoto eli sisu kiertelemätön jotta Helvetti Ankara Heilahdella Hallelujah! Ankara Heilahdella Hallelujah! Ankara Heilahdella Hallelujah! Ankara Heilahdella Hallelujah! (chorus) =========================== She's dead! Wrapped in plastic. | |
![]() 01.06.2006 14:46:31 | |
Tässä samantien englanninkielinen käännös: Hard Swung Hallelujah! Hard Swung Hallelujah! Saint are crippled On this sinners night Lost are lamb with no guiding light Brick come down like thunder Swung about to roll It's Arockalypse Now bare your tone Clean we need is lightning With power and might Striking down prophets from FALSE As month is rising Gave thee sign Now pass thee rise up in awe Swung 'n roll angel produce thyn Hard Swung Hallelujah Demon and angel clean in only secure arrived Swung 'n roll angel produce thyn Hard Swung Hallelujah In God's creation supernatural high TRUE devout Thou shall be beyond brothers and siblings kept hard in faith On period from Rockoning It's which dare wins You will see joke soon be new kingship Wing on mine back I - LETTER got horn on mine head Mine fangs are sharp And mine eyes are blush No clean an angel Or only that fell Now chosen to join thee or go straight to Hell Hard Swung Hallelujah! Hard Swung Hallelujah! Hard Swung Hallelujah! Hard Swung Hallelujah! Och samma på svenska: Hård Svängt Hallelujah! Hård Svängt Hallelujah! Sankt de/vi/du/ni är lam På den här sinners natt Förlorad de/vi/du/ni är lamm med nej ledning ljus Tegel gå ned lik åska Svängt omkring till rulla Den er Arockalypse Nu bar din ton Ren vi nöd är blixtar Med förmåga och makt Slående ned profet från FALSK Så månad stigar Gav thee underteckna Nu passera thee stigning upp i fylld av vördnad Svängt 'n rulla ängel produkter thyn Hård Svängt Hallelujah Demonen och ängel ren i bara befästa ankom Svängt 'n rulla ängel produkter thyn Hård Svängt Hallelujah I God's skapande supernatural hög SANN andäktig Ändå skal bli bortom bror och siblings höll hård i tro På period från Rockoning Den er vilken utmaning vinna Du vill se skämt snart bli ny Kingston Vingsjuta på min rygg JAG - MÄRKA fik horn på min huvud Min fangs de/vi/du/ni är skarp Och min öga rodnar Nej ren en ängel Eller bara så pass fälla till jord Nu väljare till förena thee eller gå rak till Helvete Hård Svängt Hallelujah! Hård Svängt Hallelujah! Hård Svängt Hallelujah! Hård Svängt Hallelujah! "Squier is the Epiphone of guitars." | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)