tii 15.05.2006 12:37:52 | |
---|
Olen lentänyt tähän tuulen mukana nähnyt kaiken tärkeän nyt en tiedä jaksanko jatkaa hiekka painaa väsyneitä siipiäni Rannalla elämäni pilven luen muistoja hyvistä hetkistä nyt laahustan enkä jaksa kuunnella en luota Viima sammuttaa silmäni sumuun annan sen paleltaa ja naurahdan hiljaa Kun suljen silmäni voin lentää taas särjetyt unelmani kannattavat jalkojani unohdan, ja palaan tähdenlentoon mutta en uskalla uudestaan Olen lentänyt tuulen mukana nähnyt kaiken kauniin nyt en tiedä jaksanko jatkaa rohkeus ei vaadi voimaa vaan sydäntä. |
author 15.05.2006 19:24:15 | |
---|
Muuten ihan toimivat mutta tämä tuntuu epäloogiselta: särjetyt unelmani kannattavat jalkojani Luulisi särjettyjen unelmien pikemminkin vievän viimeisetkin voimat jaloista. Voi olla turhaa saivartelua mutta en ymmärrä tuota millään muullakaan tavalla. |
tii 15.05.2006 20:58:08 | |
---|
Vastaan sinulle lyhyesti: Jälleen kerran koko fraasin idea on juuri sen ironisuudessa. Lukaisehan uudelleen ja mieti merkityksiä tarkemmin. rohkeus ei vaadi voimaa vaan sydäntä. |
author 15.05.2006 21:18:28 | |
---|
Vastaan sinulle lyhyesti: Jälleen kerran koko fraasin idea on juuri sen ironisuudessa. Lukaisehan uudelleen ja mieti merkityksiä tarkemmin. Huh, tämähän menee kieroksi :P Yritetään sitten uudestaan. |
valje 16.05.2006 10:23:01 | |
---|
Haa, mä tajusin heti!:D En tiedä muuten sanoista.. eivät etene kauheasti minnekään, mutta ovat kyllä ihan kivoja lukea. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |
tii 16.05.2006 13:56:48 | |
---|
Enemmän tunnelmakuvausta kuin juonellista tapahtumasarjojen kuvausta. Ei kaikessa tarvii olla äksöniä!? rohkeus ei vaadi voimaa vaan sydäntä. |
4roth 18.05.2006 18:00:12 | |
---|
Olen lentänyt tuulen mukana nähnyt kaiken kauniin nyt en tiedä jaksanko jatkaa Vaikka ko. kohta on kliseinen, se on kivan kuulonen. Vie vähän aikaa, että tunnistaa jonkun tyylin ja nämä ovat ekat sun kirjoittamat sanat jotka luen. Pidin ja käyn lukemassa noi toiset kun kerkiän. Töitä pukkaa :) Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |