Rallattelija 05.05.2006 22:46:13 (muokattu 05.05.2006 22:48:45) | |
---|
Aivan luokan perällä Istun koulun penkillä Pulpettiini raaputtelen omaa nimeä Ehkä joskus myöhemmin Vielä siihen lisäisin Meidän luokan kauniin tytön kaunokirjaimin Mut silti mun on - tehtävä läksyt (tehtävä läksyt) Niitä opettajat jakaa meidän kaikkien kiusaksi Tuntien päätteeksi, kaikkien kiusaksi Mun on tehtävä läksyt (tehtävä läksyt) Niitä kotona mä mietin, kirjaan kirjoitan Oikeat vastaukset, kaikki ne arvaukset Mun on tehtävä läksyt tehtävä läksyt Sun on tehtävä läksyt Aivan luokan edessä Kartsa lukee lehteä Sarjakuvat kiinnostavat fyssaa enemmän Ilkka lintsaa koulusta sitä ei näy tunniella Kaiken päivää juoksentelee kylän raitilla Heidän silti on - tehtävä läksyt (tehtävä läksyt) Niitä opettajat jakaa meidän kaikkien kiusaksi Tuntien päätteeksi, kaikkien kiusaksi Mun on tehtävä läksyt (tehtävä läksyt) Niitä kotona mä mietin, kirjaan kirjoitan Oikeat vastaukset, kaikki ne arvaukset Mun on tehtävä läksyt tehtävä läksyt Sun on tehtävä läksyt Aivan luokan perällä Istun koulun penkillä Pulpettiini raaputtelen tytön nimeä ------- Tässä sitä ollaan töissä ja oli tekemisestä puutetta. Tuli käännettyä hassu teksti. tämä nyt on erilaista kuin edellinen täällä julkaisemani kirjoitelma. aihe ei ainakaan taida olla kuluneimmasta päästä =) EDIT: Joo tiedän.. toistoa on yhdellä sanalla aika paljon |
JCM 05.05.2006 22:48:30 | |
---|
Oho!! Olipa mainio ja piristävä! Kiitos:) |
Landola59 05.05.2006 22:55:57 | |
---|
HOHO! Loistavaa! Suoraan kapinoivien nuorten sydämeen. Takana on loistava tulevaisuus. |
4roth 06.05.2006 06:39:38 | |
---|
Aivan luokan perällä Istun koulun penkillä Pulpettiini raaputtelen omaa nimeä Ehkä joskus myöhemmin Vielä siihen lisäisin Meidän luokan kauniin tytön kaunokirjaimin Tämä osa vei jo mukanaan. Piristävä kappale. Tuli omat kouluvuodet mieleen:) Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |
valje 06.05.2006 17:16:57 | |
---|
Tää on ihan laatua, tosi kivaa lukea tämmöistä pirteää tavallisesta elämästä poimittua juttua.:) *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |
Sijuk 06.05.2006 20:22:38 | |
---|
Tämän jos jonkun haluan kuulla valmiina kappaleena. Tosi hienot sanat Chinese Democracy Starts Now! |
seitikki 08.05.2006 10:18:42 | |
---|
Aivan luokan perällä Istun koulun penkillä Pulpettiini raaputtelen omaa nimeä Ehkä joskus myöhemmin Vielä siihen lisäisin Meidän luokan kauniin tytön kaunokirjaimin En minäkään kehtaa sanoa muuta kuin positiivista, mutta varsinkin nämä ensimmäiset säkeet olivat ihkut. mörrimöykkytyttökökkö |
tii 19.05.2006 10:22:33 | |
---|
Kiva viisu! Varsinkin tällaseen opettajanalkuun kolahti heti ;) Kertsissä aika paljon toistoa, mutta pitäisi kuulla kokonaisuus ennen kuin voisi tuomita.. rohkeus ei vaadi voimaa vaan sydäntä. |
Definhel 19.05.2006 11:02:17 | |
---|
Ei niitä läksyjä muut ku hikipingot väännä. |
Tirehtori 08.06.2006 20:56:03 | |
---|
Kiva viisu! Varsinkin tällaseen opettajanalkuun kolahti heti ;) Kertsissä aika paljon toistoa, mutta pitäisi kuulla kokonaisuus ennen kuin voisi tuomita.. Minä jo opena sanoisin että ei oikein kolahtanu. Varsinkaan kun minä en ees anna paljo läksyjä. eikä tästä |