oo-p 28.04.2006 22:55:46 | |
---|
ole minulle kukka ole ainoa ole jotakin mitä vaalia ole jotakin jonka rinnalla tunnen itseni vahvaksi ole minulle sade ole elämä ole jotakin jossa viipyä silloin kun kiire painaa kantapään hartioilleni raskaana lepäämään ole minulle muisto kultainen ole minulle lohtu kun itse en enää jaksa tätä enempää ole minulle ole olkapää ole jotakin mihin itse en riitä enkä kykene ole jotakin mitä tarvitsen ole minulle hauta johon nukahtaa ole minulle syli ole lämmin ole jotakin johon painaa pää ole jotakin jossa unohtaa ympäröivä maailma ole minulle aurinko ole valo ole tiennäyttäjä jota seurata ole jokin joka saa minut uskomaan kodotettuun unohdettuun tulevaan ole minulle nauru ole ilo jonka unohdin jonka vierellä kerran hymyilin kerran juhlin ole jotakin joka puuttuu ole jotakin mihin itse en riitä enkä kykene ole jotakin mitä tarvitsen ole minulle hauta johon nukahtaa ole jotakin mihin itse en riitä enkä kykene ole jotakin mitä tarvitsen ole minulle hauta johon nukahtaa Terve, ja kiitos kaloista! |
oo-p 28.04.2006 22:56:34 (muokattu 28.04.2006 22:56:51) | |
---|
toivottavasti en vaadi liikoja.. :D ..hirveätä herkistelyä.. Terve, ja kiitos kaloista! |
oo-p 30.04.2006 00:17:40 | |
---|
hienot sanat. jatka samaan malliin :D... eikäku oikiasti, antakaapa nyt ees yksi ruusu tai risukasa :D Terve, ja kiitos kaloista! |
Deep Shadow 30.04.2006 09:48:27 | |
---|
eikäku oikiasti, antakaapa nyt ees yksi ruusu tai risukasa :D Jos nuo on vaihtoehdot, niin sitten se ruusu :) Tuo on aika tuollainen runollinen ja alusta loppuun samassa muotissa kulkeva teksti. Se ei tosin ole välttämättä millään tavalla huono juttu ja riippuu paljon varmaan musiikistakin miten tämä teksti toimii kappaleessa. Mutta ainakin näin pelkkänä tekstinä oli kaunis. "Ouch, I have lost myself again..." |
oo-p 30.04.2006 14:16:55 (muokattu 30.04.2006 14:17:56) | |
---|
Jos nuo on vaihtoehdot, niin sitten se ruusu :) kiitos Terve, ja kiitos kaloista! |
Deep Shadow 30.04.2006 16:03:19 | |
---|
Minkälaista musiikkia muuten olet tähän kaavaillut? "Ouch, I have lost myself again..." |
4roth 30.04.2006 16:30:15 | |
---|
Melko kiva. Ei kovin omaperäinen enkä tiiä josko tuo toiveen kohde välittäsi kuulla noin montaa ole-sanaa:) Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |
oo-p 01.05.2006 14:24:48 | |
---|
Melko kiva. Ei kovin omaperäinen enkä tiiä josko tuo toiveen kohde välittäsi kuulla noin montaa ole-sanaa:) joo. :P ..tosiaan aika ole-pitoista mutta se on ihan tarkoituksellista.. pitää vaan varoa ettei mene liiallisuuksiin, mutta sovitushan on se viimenen isku jolla sen itsensätoiston voi häivyttää.. Terve, ja kiitos kaloista! |
oo-p 01.05.2006 14:50:08 | |
---|
Minkälaista musiikkia muuten olet tähän kaavaillut? Tämä kappale on itseasiassa jo sävelletty, sovitettu ja äänitetty, suht. akustista ja melko simppeliä menoa, heliseviä kitaroita (ainakin sellaisiin pyrittiin), tuommosta jotain pop/rockia, kertosäkeessä viulut mukana... Sävellykseen ja etenkin laulu säveleen olen melko tyytyväinen.. jos jotakin mihin verrata pitäisi niin itse en osaa nimetä mitään yhtyettä, mutta kyllä tämmöstä silti suomesta löytyy jonkun verran.. en kyllä itse kuuntele moisenlaista musiikkia kovin paljon.. Terve, ja kiitos kaloista! |
Kimmo G. 02.05.2006 19:01:45 | |
---|
ole jotakin jossa viipyä silloin kun kiire painaa kantapään hartioilleni raskaana lepäämään
Toi on hieno juttu.
|
oo-p 02.05.2006 21:26:20 | |
---|
Toi on hieno juttu. kiitos, itsekin huomasin siinä tuon raaputeltuani paperille että jestas, mistäs tuo tuli? :D Terve, ja kiitos kaloista! |