Mä kävelin katua pitkin. sut siellä näin ja heti rakastuin. en uskaltanut, sanoo sanaakaan, mä kuuntelin vaan sun puhetta.. sä oot niin ihana.. sä oot niin kaunis.. sä oot niin ihana.. mä sut haluan.. vaikken sua saakkaan. Kadut vilisee täynnä ihmisiä. mut mielessäin oot sä vain. Mun sydän hakkaa. mun sydän huutaa. mun sydän sanoo. sä oot niin ihana.. sut mä haluan..~~ Mä ajattelen vain sinua.. mun käsi lähenee~ sun käteä.. Mä haluaisin koskettaa, mutta mua pelottaa, jos sä et tunnekkaan.. Niin kuin minä tunnen.. sä oot lihaa.. niin ihana.. en voi sua vastuttaa. sä oot niin kaunis, sut haluan.. mut en sua saa.. ees koskettaa.. mun täytyy vaan.. nyt unohtaa, sut kokonaan.. Mä turvauduin.. temppuun vanhan aikaiseen.. lähetin, sulle tekstiviestin, sydämmin.. "Mä susta tykkään niin, mun sydän huutaa nimeäsi.. Mä antaudun.. sun käsiisi.. en voi enää valehdella sitä.. mä haluan sut kokonaan.. mut sulta en vaadi sitä.." Mun puhelin ei oo soinut pitkään aikaa.. mua pelottaa.. et kai sä vaan säikähtänyt, mun tunnustusta, mix mä teinkään niin~~~ Virheen mä, kohtalokkaan tein.. mä arvasin sä tunne et samoin.. mä en voi nähdä sua enää koskaan.. Nyky viikot, on hiljaiset.. sä et oo soittanut, etkä viestii lähettänyt.. nyt mä tiedän mä menetin, mun parhaan kaverin.. takia.. rakkauden.. (Yeah yeah yeah..!!) (nana na na.. na na naa.. nana nan nan naa. nana na na.. naa naa naa nan naa..) Viimein mun puhelin soi.. tuli viesti.. en ensin, uskaltanut katsoa.. Mutta sitten mun pakko oli kurkistaa.. viesti.. se oli sulta.. "mun on pakko myös tunnustaa.. mua pelotti vastata.. sä oot mulle.. kaveri.. mutta.. haluun sun olevan enemmän.. mä haluaisin (mä haluaisin) sut tavata.. tuu kirjastoon, niin voitas jutella.. mä haluan sut kokonaan.. sua rakastaa.." Me tavattiin ja päätettiin.. ehkä tää vois olla jotain suurempaa.. jotain niinkuin vuosisadan rakkaus tarinaa.. tää on mun unelmaa.. meidän tarinaa.. tää on rakkauttaa.. Tää on.. Tää on~~ Tää on vuosisadan rakkaus tarinaa.. Rakkaudessa on kolme sääntöä... Usko, toivo ja rakkaus. |
Varmaankin jonkin sortin poppisrokkirallatus-biisi. Mutta tämä on kyllä aika pitkälti klisheiden viljelyä alusta loppuun. Jälleen kerran tällaiset pitäisi kuulla biisin kanssa. Idea ja teema tässä on mutta kovin kuluneesti se ilmaistaan. Tällaisista aiheista on tehty niin tuhansia lyriikoita että pitäisi löytyä hieman uutta näkökulmaa. Mutta, tämä on vain minun mielipiteeni, sinä teet sitä mistä pidät. Muuten, tuo: sinun käteä Tuo ei ole kovin oikein kieliopillisesti. Pitäisi olla "sinun kättä" En kai ole väärässä? Tää on vuosisadan rakkaus tarinaa.. Tämä taas on enemmän tai vähemmän tahallinen lainaus toisesta kappaleesta..? Hieman elävämpää tekstiä ja klisheiden viljelyn vähentämistä niin kyllä tästä jotain. Aiheena on sinänsä vaikea koska tästä on kirjoitettu niin paljon että kaikki tuntuu kuluneelta. Tsemppiä kuitenkin! Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Kyllä tähän nyt aika paljon syvällisempää otetta kaipais tai edes jotain omaperäistä.. Olen pahoillani, ei tästä saa mitään irti ja tuon x:n käyttäminen vaan pahentaa teinimeininkiä... *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |