Tässäpä pikainen tuotos teille arvosteltavaksi: Nämä äänet sisällä pään, käskevät viiltämään Sanoo Marja verissään, minä nään käytävään, josta kotini tullut on, lohduton, loputon. Oma pääni sekaisin, tämä paikka kotini on. Valo läpi ikkunan, heijastuu, laitostuu. Muistan ajat nuoruuden, kodin sen, missä koin muutoksen. Ei isä ei äiti ei siskotkaan, saanut minua uskomaan, että kuuluisin maailmaan. Minä halusin muualle matkustaa. tahdoin lentää taivaaseen. x 2 Kuulen hoitajan puhuvan, suun liikkuvan Silti sanomaa tajua en, vain valkoisen puvun nään. Kohta käsiini tarttuvan, valkean, hoitajan joka ohjaa mua pois ja näen veren valuvan. Valo loppuu käytävään, joka hämärään huoneeseen mut vie, minä nukahdan ikävään. Ei isä ei äiti ei siskotkaan, saanut minua uskomaan, että kuuluisin maailmaan. Minä halusin muualle matkustaa. tahdoin lentää taivaaseen. Ei isä ei äiti ei siskotkaan, saanut minua uskomaan, että kuuluisin maailmaan. Minä halusin lentää taivaaseen, mutta päädyin laitokseen. Sen pimeään valoon tiedän mieleni tottuneen… |
Sanoo Marja verissään, minä nään käytävään, Muuten mielestäni ihan hyvä, mut toi jotenkin tökki kun tekstisi lukaisin. "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich säätiö#1 |