valkoisessa huoneessa rajamailla maailmani, luulin kuulin äänesi, vaimeana vierelläni, huokaus ja suudelma, muistoissani, sähkö-aita sitä olet minulle, ja minä turha sinulle
nyt on aika, nyt on aika huutaa sisään hoitaja, nyt on aika, nyt on aika, ovi vain ei aukea!
pyöreässä huoneessa, taka-mailla sairaan loisen, luulin, kuulin äänesi, kanssa toisen, saman moisen huokaus ja suudelma, muistoissasi kiro-sana sitä olen sinulle ja sinä murha minulle nyt on aika, nyt on aika, huutaa sisään hoitaja, nyt on aika, nyt on aika ovi pysyy suljettuna!
kerto:x2 Halpoja uusintoja, oikeutta takapihalla, ihmisyys puoleen hintaan, vaikeasti tavoiteltava, helppoja pika valheita, sairaita sairastuneita, niin loppuun kulutettuja, ei jaksa huuta pelasta!
sisälle pään, ei pääse kukaan sittenkään.. -------------------------------------------------------------------------------- -öh.. Tatta the orginal Grazy Mama |
Tällä kertaa sanoja on säästelty ajatuksen kustannuksella! Hienoa! Edelleen rivien välissä tuhtia tavaraa... "No voihan nenä", sanoo jumala. "Tuota minä en ollut tullut ajatelleeksikaan", ja katoaa kuin irreaalinen pieru logiikan Saharaan." |
Kyllä. kuten sanottua. Tuhtia tavaraa. Hyvä teksti, pidin varsinkin tästä: nyt on aika, nyt on aika huutaa sisään hoitaja, nyt on aika, nyt on aika, ovi vain ei aukea! |