Oli sattunut humppanuottimonisteeseen tulemaan eka sivu tästäkin biisistä. Siinä on varmaan kuitenkin enemmän säkeistöjä, jotka joku ne muistava toivottavasti vielä tänne laittaa, mutta eka säkeistö menee siis näin:
G Hm Em Em7 C D7 G D7 Striptease-nainen nähtiin, kun hän saapui meidän saluunaan. G Hm Em Em7 C D7 G D7 Me juotiin juuri toista kaljaa, siellä meidät kyllä tunnetaan. G Hm7 Em Em7 C Hm7 Em D7 Oi, kuinka kaunis on tuo nainen! Kuka hän on ja mistä tänne saapui? G Hm7 Em Em7 C Hm7 Em D7 Oi, kuinka kaunis on tuo nainen! Mut kuka hän on ja mistä tänne saapui?
EDIT: Äh, niin joo, täähän oli nimenomaan lyriikkapalstalla, joten eipä tuosta vielä tainnut kysyjälle suurtakaan iloa olla. Sori. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Muut säkeistöt: Bändi alkoi uuden biisin, biisin jossa kaiho soi Mun selkäpiitä ryömi hiiri, ja pojat kaikki sanoi "Voi!" Oi kuinka... Kuvansa hän mulle antoi, muisto ainut minkä sain Mä kuvan silloin taskuun laitoin, ja se tanssii siellä vieläkin Oi kuinka... b-osa: Nainen alkoi tanssin mistä vielä nytkin öisin unta nään. Stripteasenainen tuo tanssi vaan, striptease nainen tuo tanssi vaan. paluu a-osaan: Stripteasenainen häipyi, me jäätiin sinne saluunaan ja juotiin vielä kuusi kaljaa, siellä meidät kyllä tunnetaan Oi kuinka... K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |