Tämän vaikeampaa tuskin onkaan Haikeampaa asiaa teiltä vonkaan Ja jollei moista kuulu totean vain näin: Erosta hankalaa on selvitä selvinpäin sillä Helppo on tarttua pulloon, vaikea käsittää miksi rakkauden suuri jumala onneni vesittää? Miksi oma kulta toisen tyypin syliin lensi, miten minua niin kauan hänen kanssaan pettää ensi? Ennen kuin vierestä todistin toista suutelevan avosuin. Minua huomannut ei, kun tyyppi hotelliin hänet vei. Kultani kotiin palatessaan Löysi ainoastaan pienen lapun keltaisen hän luki sen ja purskahti itkuun suolaiseen sillä lappu sanoi: :;Jätin sinut, jätin sinut kuten sinä jätit minut. Jätin sinut, jätin sinut. Nyt olemme sinut.;: Eron jälkeen lähdin baariin lasin sijaan pyysin viskini saaviin juotuani baarimikolle totesin jo näin: Elämästä hankalaa on selvitä selvinpäin. Sillä Elämä on piinaa kaikille, siispä pyydämme vähän lisää viinaa laseihimme, ja sitten juomme ne. Oi miksi rakkaani luotani läksi, toisen tyypin luo? Nyt jään aivan yksin iäksi, tulevaisuus tuskaa tuo. Baarimikko mulle sanoo: Nyt tuskaasi juo. Saavuttuani kotiini löysin sieltä kultani Anteeksiantoa anoi ja kauniita juttuja sanoi mutta, minä hänet pellolle potkaisin ja perään huusin: Jätin sinut, jätin sinut kuten sinä jätit minut jätin sinut jätin sinut täten me olemme sinut! ----sinut----sinut kuten sinä jätit minut! ----sinut----sinut Nyt olemme sinut. Me olemme sinut. ---- Ooke. Pelottavaa. Päässäni soi tuo jo tusinapopbändin esittämänä. Argh. Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |