Sanat:Musta Ruusu (12.2.2011)
selkäs kuin riemukaari kun sua kosketan leikin kohtalolla, ja hyväilen suulla suuta, kädellä kättä, kuiskaan ja lopulta huudan nautin sinusta musta ruusu nautin yöstä riemukaaren alla lantion pyöreydestä ja hitaasta liikkeestä kadun vilkkaista äänistä autoista ja ties mistä, ja minä niin ihailen sun selkäs riemukaarta ulkopuolelle jää kaikki muu kaupungin äänet vaikenee me vaan nautimme nautinnosta jostain meidän sisältä poistuu tuska kun sua kosketan leikin kohtalolla, ja hyväilen suulla suuta, kädellä kättä, kuiskaan ja lopulta huudan nautin sinusta musta ruusu nautin yöstä riemukaaren alla lantion pyöreydestä ja hitaasta liikkeestä kadun vilkkaista äänistä autoista ja ties mistä, ja minä niin yö jatkuu vaikka on päivä sanaton raukeus huoneen yllä nautin yöstä ja päivästä sinusta, valon häivästä ruusu kadun äänistä kun niihin havahdun selkäs kuin riemukaari kun sua kosketan leikin fortunalla, ja hyväilen suulla suuta, kädellä kättä, kuiskaan ja lopulta huudan nautin sinusta Moulin Rouge nautin yöstä riemukaaren alla lantion pyöreydestä ja hitaasta liikkeestä kadun vilkkaista äänistä autoista ja ties mistä, ja minä niin ja minä niin leikin kohtalolla
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |