Sanat: Vanha Remington
Kirjoittajan onni on Remington, Remington, vanha kunnon Remington kirjoitan rakkaudesta, vihasta ja hiukan lämpimästä lihasta, mustista sukista, ja jos uskaltaisin, ja jos kirjoittaisin vanhasta pukista, joka vartio sen toisen maata kohta loppuu kirjoitusnauha tauko paperiin, rauha mun levottomiin ajatuksiin uusi nauha koneeseen, ja niin taas kirjoittaa Remington, napsuttaa Remington päivä pelastettu, ja kiitos koneen mä kirjoitan sanan, kirjoitan lauseen joka ei tarkoita mitään, ei sitäkään mitä kuvitellaan mä huvittelen vähän aikaa paperilla sillä kirjoittajan onni on Remington vanha kunnon Remington hahmottelen naisen ja miehen jätän suhteen puolitiehen, kerron ikävästä, ja jos uskaltaisin, ja jos saisin mukaan erotiikkaa taitaa olla likaa vanhalle Remingtonille kohta loppuu kirjoitusnauha tauko paperiin, rauha mun levottomiin ajatuksiin uusi nauha koneeseen, ja niin taas kirjoittaa Remington napsuttaa Remington päivä pelastettu, ja kiitos koneen mä kirjoitan sanan, kirjoitan lauseen joka ei tarkoita mitään, ei sitäkään mitä kuvitellaan kohta loppuu kirjoitusnauha tauko paperiin, rauha mun levottomiin ajatuksiin uusi nauha koneeseen, ja niin mä kuvittelen vähän aikaa paperilla.
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |