Työpäivän jälkeen mukava kuunnella musiikkia, vaikka Mick Jaggeria ja kirjotella..Elämä ei oo niin vakavaa, vaan paljon va-ka-vam-paa.
Bootsit tallelokerossa
ken sutta pelkää, nyt juoskoon mut mä jään, en pelkää metsää vaikka en ketään muuta nää, suo täällä, kuuset tuolla, en aio suden suuhun kuolla huh! onpa tänään kuumaa ken sutta pelkää, nyt juoskoon mut mä jään, en pelkää metsää vaikka en sua- kaan nää kelo täällä, korppi tuolla en aio suden suuhun kuolla huh! onpa tänään kuumaa kertosäe: miks jätin buutsit tallelokerroon miks brätkän talliin ja kypärän komeroon mieluummin paljain jaloin Saharaan kun suoraan kaupungista korpeen ken sutta pelkää, nyt juoskoon mut mä jään, en pelkää metsää vaikka en ketään muuta nää lampi täällä, bambi tuolla en aio suden suohon kuolla huh! onpa tänään kuumaa kertosäe: miks jätin buutsit tallelokerroon miks brätkän talliin ja kypärän komeroon mieluummin paljain jaloin Saharaan kun suoraan kaupungista korpeen vaikka en ketään muuta nää lampi täällä, bambi tuolla en aio suden suohon kuolla huh! onpa tänään kuumaa
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |