(tai nimi vois olla myös Metsänportti, tai Neljä Nurkkaa?) Lainaenkeli (12.12.2010)
Herää mennään ulos kävelemään mennään mua ahdistaa nää neljä nurkkaa en ala purkaa tunteita täällä vaan mennään kuljetaan metsään kun aurinko haukkaa taivaan kuusien latvoissa keikkuu ilveksen tupsut herää mennään jo ulos kävelemään mennään mennään yhdessä ja tehdään ne hupsut jutut jotka ehdin jo unohtaa, kertosäe: metsänportti ja takana luminen maa tehdään ihmisenkuvia hankeen annetaan enkelin olla vapaa lentää sinne, missä siipiä eniten tarvitaan (lainataan sinne,) Herää mennään ulos kävelemään mennään mua ahdistaa nää neljä nurkkaa herää mennään ulos kävelemään mennään ahdistaa tää kylmä lattia mut ulkona jalat lämpiää siis mennään vaan kuljetaan yli jäätyneen joen kuljetaan suljetaan luomet kun lunta tipahtelee silmäkulmaan herää mennään jo ulos kävelemään lämmitetään toisiamme niillä katseilla missä ei puhuta sanaakaan, kertosäe: metsänportti ja takana luminen maa tehdään ihmisenkuvia hankeen annetaan enkelin olla vapaa lentää sinne, missä siipiä eniten tarvitaan (lainataan sinne,) herää mennään ulos kävelemään mennään mua ahdistaa nää neljä nurkkaa
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |