Jonkinmoinen kansanlaulu? tein aamulla varhain, kun aivot oli vielä pirteänä Laulunsanat:
HUIKEAN KAUNIS
huikean kaunis huikean kaunis huikean kaunis sitä rakkaus oli pian se tuli ja meni riski poika riski poika ja suora ryhti mulla ennen rakkautta oli huikean kaunis huikean kaunis huikean kaunis se nainen oli pian se tuli ja meni musta tukka musta tukka mulla ennen rakkautta oli nyt harmaa hiirenhäntä niskaa tavoittelee ja päältä kalju mun päälaki mutta huikean kaunis hän oli huikean kaunis huikean kaunis huikean kaunis sitä kevät oli pian se tuli ja meni vihreä lehti vihreä lehti ja uusi lempi siitä tää laulu tuli siitä tää laulu tuli huikean kaunis huikean kaunis huikean kaunis sitä rakkaus oli pian se tuli ja meni leveä hymy leveä hymy siitä tää laulu tuli siitä tää laulu tuli nyt harmaa hiirenhäntä niskaa tavoittelee ja päältä kalju mun päälaki mutta huikean kaunis hän oli siitä tää laulu tuli siitä tää laulu tuli siitä, siitä,siitä,,,,,,,,,, siitä tää laulu tuli tää laulu tuli mut huikean kaunis hän oli!
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |