laulunsanat: Herkkä mies puhuu omenapuille (2.4.2011)
Mihin johtaa hetket lyhyet mihin pidemmät, mihin ne tuokiot joita toivoit ja toteutumatta jäivät hitaasti matelee sun päivät odotat iltaa et pääset unten maailmaan kermalta tää musta tuntuu et odotat unten harsoo kesää ja omenan kukkien huntuu sun pihassa kasvaa villit omenapuut sun pihassa kukkii rikkaruohot ja kaivon peittää vanha kansi liiterin seinässä laulaa transistori ja rappusilla en istu minä vaan siitä puuttuu pala älä taas itkemään ala älä taas itkemään ala puhun sulle joka et mua kuule puhu sä vaikka omenapuille sillä mä hohdan tänään ihan uutta, uutta tulevaisuutta vailla sua, vailla omenapuita en oo se puuttuva pala ja rappusilla en istu minä vaan sinä, piippua - poltellen älä taas itkemään ala älä taas itkemään ala puhun sulle joka et mua kuule puhu sä vaikka omenapuille sillä mä hohdan tänään ihan uutta, uutta tulevaisuutta vailla sua, vailla omenapuita en oo se puuttuva pala ja rappusilla en istu minä vaan sinä, piippua - poltellen älä taas itkemään ala älä taas itkemään ala puhun sulle joka et mua kuule puhu sä vaikka omenapuille
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |