Olen yrittänyt korjata vanhoja runojani, mutta aina siitä tilanteesta voi pelastaa itsensä kuuntelemalla musiikkia, ja niin syntyi tunnelma näihin sanasiin kun kuuntelin Sonata Arcticaa kappaletta Shy (bändi josta mm. pidän paljon).
Sanat: Tuutulaulu sulle komeani - vaeltava parini (11.3.2011)
tuutulaulu sinulle komeani tuutulaulu sulle vaeltava parini silitys sinne, silitys tänne puhallus ja menet pois kutsu ja tulet taas tänne oot komeani, oot omani oot tarina sydän oot juttujeni juuri sä, mikä tuuri, mikä onni kun kohtasin komeani mieheni, jolta riisun sodan merkit, mitallit ja hävitän pois pokaalit kevennän, lennätän taakan hartioilta, mut mä en sua vartioi, terävät hampaat ja koirapartiot ohjaan kauas pois, ohjaan pois tuutulaulu sinulle komeani tuutulaulu sulle vaeltava parini silitys sinne, silitys tänne puhallus ja menet pois kutsu ja tulet taas tänne et häpeä olla komeani vaan tahdot et hyvittelen lähettelen pahan kauas oot sylissäsi, oot käsissäsi puhallan haavat kiinni meidän yhteys on taas tiivis tuutulaulu sinulle komeani tuutulaulu sulle vaeltava parini silitys sinne, silitys tänne puhallus ja menet pois kutsu ja tulet taas tänne, mieheni, jolta riisun sodan merkit, mitalit ja kiillotan pois pokaalit kevennän, lennätän taakan hartioilta, mut mä en sua vartioi, terävät hampaat ja koirapartiot ohjaan kauas pois, ohjaan pois mut mä en sua vartioi terävät hampaat ja koirapartiot ohjaan kauas pois, ohjaan pois -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |