Laulunsanat: Tuonelan puistot (9.3.2011)
Päivästä päivään laahustan illasta iltaan rakastan uupuneen lailla etsin paikkaa mihin jätetään kastuneet päällysvaatteet pyyhin sateen tuomat lehdet kengiltäni ja rakas, usko vihdoin, mä hengitän kidukset täynnä ilmaa rakas mä hengitän kengät kuljetti tähän pisteeseen ja sun täytyy tuntea mä hengitän tuonelan puistot pahat muistot mehän elimme täysillä, niin meidän pitikin, ja niin teimmekin kiitos on sinun, pelkästään sinun peitän jälkiä mitä jäi mutta ihan turhaan koska kuitenkin päivästä päivään laahustan uupuneen lailla etsin paikkaa mihin jätetään kastuneet päällysvaatteet pyyhin sateen tuomat lehdet kengiltäni ja rakas, usko vihdoin, mä hengitän kidukset täynnä ilmaa rakas mä hengitän kengät kuljetti tähän pisteeseen ja sun täytyy tuntea mä hengitän säälin niitä joita ei sade tavoita koskaan ja voit laittaa kuivat vaatteet naulaan kopistaa kengistä mullan ja jatkaa siitä vaan, ja jatkaa kuin ei mitään ois koskaan ollutkaan rakas, usko vihdoin, mä hengitän kidukset täynnä ilmaa rakas mä hengitän kengät kuljetti tähän pisteeseen ja sun täytyy tuntea mä hengitän
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |