Brunette ja mä (6.10.2011)
kertosäe: täältä mä tulen täältä mä nousen en(kä) mä vielä helvettiin jouda, köyhän taskut vuotaa, tiedän sen sitähän mä kokoajan pakenen suljen silmät vaan ja astun sukkasillaan kuuntelen kattoparrujen narinaa tarina nimittäin menee näin ystäväni vei naiseni, mutta paras sulkea silmät vaan istun säkkituoliin ja heitän kuvat arinaan Deep Purple täyttää tuvan, säilytän yhden kuvan, brunette ja mä pyyhkeet ympärillä laiturilla, brunette ja mä työttöminä ja niin tyytyväisinä, pyyhkeet ympärillä laiturilla, brunette ja mä ja mä muistelen miltä sä tuoksuit, miltä sä maistuit nää kaikki samat typeryydet, tossa naulakossa ne samat pyyhkeet mä notkun tuvan säkkituolissa ja kiljun koiralleni kertosäe: täältä mä tulen täältä mä nousen en(kä) mä vielä helvettiin jouda, köyhän taskut vuotaa, tiedän sen sitähän mä kokoajan pakenen kuuntelen kattoparrujen narinaa tarina nimittäin menee näin ystäväni vei naiseni, paras sulkea silmät vaan se jätkä tais pistää parastaan, osti osakkeita, nosti osakkeita mä varotan sitä, mä varotan: kertosäe: täältä mä tulen täältä mä nousen en(kä) mä vielä helvettiin jouda, köyhän taskut vuotaa, tiedän sen sitähän mä kokoajan pakenen
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |