tämmöinen nopeasti kirjoitettu aihio blues? Kaikenlaista soittajakin kuulee (30.12.2011)
vaikutanko häpeilemättömältä, tuonko hiukan tulisuutta. Kaikenlaista höpinää sä suostukin kuulemaan, mä vaan oon puu, jonka juuret on kääntyneet tuuleen kaikenlaista matkoilla kuulee nainenkin, kun joku yrittää kivuta punkkaan sä luulit, että tää jatkuu riimillä, ei, ei, vaan timmillä rytmillä, kylmät huulet sua huutaa, ja ehkä suuteleekin, ehkä, ehkä suuteleekin pidän yllä enemmän jännitystä kuin vaatteita, mut siltikään, en väsykään soittamaan, hiki karpaloi, voi sua raukkaa mut mä en väsykään soittamaan sä luulit, et tää jatkuu jatkumistaan, niin mä teen pitkää soittolistaa tuon hiukan tulisuutta kaikenlaista höpinää sä suostukin kuulemaan, mä vaan oon puu, jonka juuret on kääntyneet tuuleen kaikenlaista matkoilla kuulee nainenkin, kun joku yrittää kivuta punkkaan sä luulit, että tää jatkuu riimillä, ei, ei, vaan timmillä rytmillä, kylmä huulet sua huutaa, ja ehkä suuteleekin ehkä, ehkä suuteleekin sä luulit, et tää jatkuu jatkumistaan, niin mä teen pitkää soittolistaa
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |