Sanat: Sä oot allerginen Coco Chanelille (27.4.2012)
Mä uitan jalkaani vedessä sä oot ilkosillaan mun edessä tuon luomen muistan senkin pisaman muistan luistan niin helppoon, mitä on rakastaa vai onko se vaan kuvitelmaa rakastaa- ja samalla mä kastan toisen jalan, kala naukkaa mua varpaasta kertsi: ja me uidaan toisiimme ihan lähelle kiinni ihoon tätä mä tarviin, tätä oon tästä mä nautin, ja mä itseni kokoon Coco Chanel mä huokaan siihen mä oon pukeutunut kuu liikkuu yöhön päin alastomana me kahdestaan näin mut sä oot allerginen mun tuoksuille mun juoksuille, kun taas sut jätän mä käytän sinuun keinoa tätä mitä on rakastaa vai onko se vaan kuvitelmaa rakastaa- ja samalla mä kastan toisen jalan, kala naukkaa mua varpaasta kertsi: ja me uidaan toisiimme ihan lähelle kiinni ihoon tätä mä tarviin, tätä oon tästä mä nautin ja mä itseni kokoon Coco Chanel mä huokaan siihen mä oon pukeutunut sä tuut minuun päin alastomana me kahdestaan näin mut sä oot allerginen mun tuoksuille mun juoksuille, kun taas sut petän mä käytän sinuun keinoa tätä ja me uidaan toisiimme ihan lähelle kiinni ihoon tätä mä tarviin, tätä oon tästä mä nautin ja mä itseni kokoon ja rakkauden tähden laitan itseni kokonaan likoon
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Joillekin parfyymeille olen allerginen. En kuitenkaan tälle Coco kanelille. Piristävän veikeää tekstiä. Vähän ilkikurisen kujeilevaa, sujuvaa. Kyllä tästä laulu syntyy. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |