Naamiohuvit (17.5.2012)
Miks biisit kestää vaan kolme minuuttii ei voi ees ajatella, ei voi ees tunteilla kun menis mieluummin muille teille jossa kuninkaat ja hovineidot ja katalat keinot kohtaavat kultaiset vaunut kuninkaan saanhan kantaa sut niihin, tuoksut puuterille ja hajuvesille ehkä vähän miehillekin siedän kaiken tietenkin en mä siitä numeroa tee oothan lady parahin sensitiivinen ja mä harhailin tunteesta toiseen, moiseen pyöritykseen viihdy hetki Marie Antoinette tää on rapsodiaa ja retki Coppolaan parodiaa, no ei kuitenkaan kultaiset vaunut kuninkaan saanhan kantaa sut niihin, tuoksut puuterille ja hajuvesille ehkä vähän miehillekin, siedän kaiken tietenkin en mä siitä numeroa tee oothan lady parahin naamiohuveihin mä varauduin tunteesta toiseen moiseen pyöritykseen viihdy hetki Marie Antoinette tää on rapsodiaa ja retki Coppolaan parodiaa, no jos tahdot vaan sä oot kuningatar ja kamarineito en voi ees ajatella mut tunteilla, ylen määrin ja mennä mihin vain jossa kuninkaat ja hovineidot ja katalatkin keinot kohtaavat miks biisit kestää vaan kolmee minuttii ei voi ees ajatella, ei voi ees tunteilla miks biisit kestää vaan kolme minuuttii viihdy hetki Marie Antoinette tää ei oo matka vaan huviretki Coppolaan
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |