Sanat: Äiti älä lyö (10.11.2010)
Äiti älä lyö, äiti älä lyö eihän äidit lyö ne työntää lapsiaan rattaissa ulkosalla lampaan taljan alla pakkaslumi tekee kimalteita kulkijalla on määränpää nyt jo ilta hämärtää äiti auraa lumesta tietä ja tähdet saattelee mitä se äiti pelkää, mitä se aattelee äiti älä lyö, äiti älä lyö sun työtä on mua rakastaa eihän mun tartte rakkautta varastaa äiti älä lyö, äiti älä lyö, sun työtä on mun pelko karkottaa äiti mitä sä ite pelkäät, mitä sä aattelet mun tietä ei tähdet saattele eikä sunkaan matkaa oo mun helppo aatella äiti älä lyö, äiti älä lyö eihän äidit lyö ne työntää lapsiaan rattaissa ulkosalla lampaan taljan alla pakkaslumi tekee kimalteita äidin hengityksen täyttää halla mitä se äiti pelkää, mitä se aattelee äiti älä lyö, äiti älä lyö sun työtä on mua rakastaa eihän mun tartte rakkautta varastaa äiti älä lyö, äiti älä lyö, sun työtä on mun pelko karkottaa äiti mitä sä ite pelkäät, mitä sä aattelet mun tietä ei tähdet saattele eikä sunkaan matkaa oo mun helppo aatella äiti älä lyö, äiti älä lyö eihän se oo sun työ, sun työtä on mua rakastaa sun työtä on mua rakastaa sun työtä on mua rakastaa äiti älä lyö, äiti älä lyö eihän se oo sun työ, . merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |