Sanat: Kasvot veteen päin
et haluu kuulla linnuista enää no nehän lepää lentämällä et haluu tietää kaloista enää no nehän lepää vettä hyväilemällä et tahdo kuulla tuulta enää no sehän työntää purjetta eteenpäin et tahdo tietää merestä enää no sehän lepää ja mä oon kasvot veteen päin suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, mä nään pohjaan jossa hohtaa tuhannet kivet ja värikkäät meren antimet simpukan kuoret joita vesi nuolee niin puhtaiksi kuin sä mun kuorta vuolit et haluu kuulla minusta enää no sehän auttaa sua eteenpäin et voi sietää merta enää no sehän lepää ja mä oon kasvot veteenpäin suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, mä nään pohjaan jossa hohtaa tuhannet kivet ja värikkäät meren antimet simpukan kuoret joita vesi nuolee niin puhtaiksi kuin sä mun kuortani vuolit suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, suvantovaiheita, aiheita kellua näin kasvot veteen päin, , -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Kuulunee sarjaan "Soihdun moniselitteiset". Eri ihmiset saavat sanoista erilaisia tulkintoja. Menisikö näin: A, A*, B, B, C, A*, B, B, C, B, B? Näin sen ainakin arvelisin tarkoitetun. Nuo *-merkit tarkoittavat laulajalle hankalia rytmityksiä. Ehkä kannattaisi vähän vielä muotoilla? Hyvä tekstihän tämä on. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |