Laulunsanat: Rakkauden loimilla (10.3.2013)
Päällä vai alla ei selviä puhumalla vaan hyväilemällä vaan hyväilemällä päällä vai alla ei selviä keskustelemalla vaan rakastelemalla vaan rakastelemalla päällä vai alla ei selviä filosofoimalla vaan himolla takin päällä tai alla puiden varjossa tiivisti lusikassa rakkauden loimilla täällä vai siellä seinää vasten tai kasteessa maan siitä vaan kokeilemaan päällä vai alla ei selviä filosofoimalla vaan himolla peiton päällä tai alla puiden varjossa tiivisti lusikassa rakkauden toimilla päällä vai alla ei selviä hoputtamalla vaan hyväilemällä vaan hyväilemällä täällä vai siellä seinää vasten tai kasteessa maan siitä vaan kokeilemaan päällä vai alla ei selviä filosofoimalla vaan rakastelemalla takin päällä tai alla puiden varjossa tiivisti lusikassa rakkauden loimilla täällä vai siellä seinää vasten tai kasteessa maan siitä vaan kokeilemaan , -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Hauskaa eroottista filosofointia. Sopinee hyvin argentinalaiseen rytmiikkaan. Hiukan nasevuutta mielestäni lisäisi nämä muutokset: vaan hyväilemällä vain hyväilemällä vaan rakastelemalla vain rakastelemalla - Tai sitten ei, ehkä rikkoo jo tyylin? Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
kiitos joe, itse en koe mainitsemaasi kohtaa niin tärkeänä muutokselle, mutta nämä paria riviä, ehkä jotenkin muutan, en niinkään silällöllisesti vaan jotenkin rytmi tökkää kun luen kokonaisuutta, en tiedä? tiivisti lusikassa rakkauden toimilla Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
vapaata kirjoitteluharjoittelua maanantai-illan ratoksi, jatketaan kevyellä linjalla, ehkä menee hiukka korniksi, mutta hyvää harjoittelua.
Kristallien kiillottaja (11.3.2013)
sä syötit mulle rypäleen ja taisin syödä toisenkin mä makasin leijonantaljalla sä nautit viiniä kannusta, kun mä oisin kastellut sua kaljatipoilla ja kristallit katossa, tais olla aitoja, tuolin karmilla oli kuollut leopardi aiemmin illalla se lämmitti sun harteita se lämmitti sun harteita, mä syljin kiviä niistä sun rypäleistä me annettiin toisillemme me annettiin me annettiin lemmittelynimiä sä syötit mulle rypäleen ja taisin syödä toisenkin mä makasin leijonantaljalla sä nautit viiniä kannusta, kun mä oisin rakastellut sua jannun tavalla ja kristallit katossa, oli melkein aitoja, tuolin karmilla oli kuollut leopardi ja vartin kuluttua ja vartin kuluttua mä kiillotin sun kristalleja ja vartin kuluttua ja vartin kuluttua mä kiillotin sun kristalleja olen tavannut norminaisia mut en alastonmalleja olen tavannut monia naisia mut en alastonmalleja , -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-