Nämä lyriikat kirjoittelin aamutuimaan kuunnellen taustalla hienoa Yoko Onon kappaletta: "Death Of Samantha" (1972) Sanaset: Isadora ja Søren (4.5.2013)
Tuu suojaan mun hiusten alle mä pitelen sua kuin pehmonallee hyväilen sua koska maailma on julma sua vastaan tulee jokainen kulma, ja törmäät niihin sä vajoot syviin ajatuksiin tuu suojaan mun hiusten alle puhutaan tunteet halki nekin kun mustat enkelit jäljitti sua ja maahan polki kertosäe: sä oot helmoissani kuin olki ja mä pelkään et katkeet ja ratkeet pilven kappaleeksi mut senkin saat anteeksi oljet on Luojan luomaa, ja huomaan sen; Tuu suojaan mun hiusten alle mä pitelen sua kuin pehmonallee hyväilen sua koska maailma on julma sä pohdit jokaista pulmaa, ja jäät kiinni niihin sä törmäät vääriin ihmisiin tuu suojaan mun hiusten alle puhutaan tunteet halki nekin kun mustat enkelit jäljitti sua ja maahan polki kertosäe: sä oot helmoissani kuin olki ja mä pelkään et katkeet ja ratkeet pilven kappaleeksi mut senkin saat anteeksi, mä pelkään et katkeet , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
kiitos, ja muuten Yoko Onon kappaleessa: "Death Of Samantha" on mielettömän hyvää kitarointia, et ihan heikoksi vetää naisen. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |