Sanat: Nuppu (21.4.2013)
Muistatko ajan kun puut sai ylleen vihreän hupun sä herätit mut kukintaan, avasit nupun Muistatko illan kun aurinko ei laskenut länteen mä otin aamun syliin ja tulin sun viereen Muistatko ajan kun olin maassa, niin syvälle ei pidä mennä sanoit et kädet ei pilviin yllä, mä tahdoin mennä, mennä, mennä pois Sä tunsit naisen muodot kyllä Mä muistan ajan kun aurinko teki rajan mun rintaan ja ruskean pilkun mun nilkkaan Mä muistan yön kun kuu sai ylleen mustan hupun mä loistin hetken, sä suljit nupun Muistatko ajan kun olin maassa, niin syvälle ei pidä mennä sanoit et kädet ei pilviin yllä, mä tahdoin mennä, mennä, mennä pois Sä tunsit naisen muodot kyllä Mä muistan rummut klubeissa kun ne löi enteilevästi sä nautit ja kuiskasit Nuppu hyvästi jää Mä muistan ajan tään, Kappelin ja Havis Amandan terassin ja Helsingin humun Mä muistan aution torin kun ylitin sen penkeillä nukkuvat herätinkö, en, en Muistan ajan kun olin maassa, niin syvälle ei pidä mennä sanoit et kädet ei pilviin yllä, mä tahdoin mennä, mennä, mennä pois sä tunsit naisen muodot kyllä
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |