Sanat: Oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti (14.4.2013)
Kuulehan tyttöni punainen ruusu ei mustaksi muutu, sä oot taitettu, mutta punainen minulle merkiksi laitettu. Kuulehan tyttöni punainen ruusu ei mustaksi muutu sä oot taitettu, mutta punainen irti mullasta revitty, ethän sä mihinkään juutu oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti kuulehan tyttöni punainen ruusu ei mustaksi muutu sä oot taitettu napinläpeen ja mä häpeen, et yksi terälehti jäi sä oot naitettu soutajalle ja mä pelkään, et noutajalle terälehti jäi oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti kuulehan tyttöni punainen ruusu ei mustaksi muutu, sä oot taitettu, mutta punainen minulle merkiksi laitettu. kuulehan tyttöni punainen ruusu ei mustaksi muutu sä oot taitettu, mutta punainen irti mullasta revitty, ethän sä mihinkään juutu punainen ruusu ei mustaksi muutu, oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti oot vaan terälehti, joka Volgassa ajelehti , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |