Sanat: Kun laiturilla chillaan (17.3.2013)
Mun askeleiden tempo kun kesää työntää rintaan on uskaliaan rento ajatusten hautomo, pääs auki irti lentoon kun menen eteenpäin nurmi nukkuu aamutuimaan linnut lempii päällekkäin, peitän silmät ja hieman mua huimaa nakkaan olkihatun oksaan ja karnaa uimaan nakkaan olkihatun oksaan ja karnaa uimaan mun haaveiden tempo kun kesää työntää rintaan on uskaliaan rento, ajatusten hautomo, pääs auki irti lentoon kun laiturilla chillaan en sure poppeleita, en sure kaatuneita vuosirenkaita kun lasken niin lasken maatuneita poppeleita kun laiturilla chillaan on luonto parhaimmillaan kun laiturilla chillaan en sure poppeleita, en sure kaatuneita vuosirenkaita kun lasken niin lasken maatuneita poppeleita kun laiturilla chillaan on luonto parhaimmillaan mun haaveiden tempo kun kesää työntää rintaan on uskaliaan rento ajatusten hautomo, pääs auki irti lentoon kun laiturilla chillaan on luonto parhaimmillaan kun laiturilla chillaan on luonto parhaimmillaan , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |