Ei mitään runoilua nyt, vaan humpan hutketta! (Humpan, jenkan?) Sanat: Burleski tai leski (3.3.2013)
Kun askeleita mittailet et aina tiedä et, löydätkö sä rakkauden vai hävititkö sen, on rakkaus kuin näkkileipää murusia vain sitä minä etsin ja sitä minä hain sitä minä etsin ja sitä minä sain kertosäe: burleski tai leski varattu tai vapaa mun silmät siihen iski en tänään muita tapaa mä yritän nyt jakaa rakkautta- Olan takaa kun se laulaa radiossa mä hetekalla makaan kun askeleita mittailet et aina tiedä et, löydätkö sä rakkauden vai hävititkö sen, on rakkaus kuin kirnupiimää siitä rasva pois sitä minä etsin ja sitä minä join sitä minä etsin ja sitä minä hoin kertosäe: burleski tai leski varattu tai vapaa mun silmät siihen iski en tänään muita tapaa mä yritän nyt jakaa rakkautta- Olan takaa kun se laulaa radiossa äijä hetekalla makaa kun askeleita mittailet et aina tiedä et, löydätkö sä rakkauden vai hävititkö sen, . -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Sanat: Kipusiskon kanssa maitolaiturilla (13.4.2013)
Olen istunut naiseni kanssa maitolaiturin portailla, hän laittoi Kölnin vettä ripauksen rintoihin mun ääneni nousi ilmoihin kuin karhu mä murahtelin ja naiseni suuta suutelin kuuta kirkkaampi oli ilmeeni kuuta kirkkaampi oli ilmeeni olen istunut kitaran kanssa maitolaiturin portailla ja hortoillut kesäyössä kun naiseni oli kipusiskona ja mä matelin liskona tuskissani kun hän oli toisen luona mutta kuomaseni, virkkoi naapurin Reni juo juomasi pohjaan mä ohjaan sua, miten istutaan naisten kanssa maitolaiturin portailla olen istunut kitaran kanssa maitolaiturin portailla ja hortoillut kesäyössä kun naiseni oli kipusiskona ja mä matelin liskona tuskissani kun hän oli toisen luona olen istunut naiseni kanssa maitolaiturin portailla, hän laittoi Kölninvettä ripauksen rintoihin mutta kuomaseni, virkkoi naapurin Reni juo juomasi pohjaan mä ohjaan sua, miten istutaan naisten kanssa maitolaiturin portailla miten istutaan naisten kanssa maitolaiturin portailla , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |