Mä tiedän mitä teen useimmiten ja mihin meen keiden kanssa vai yksikseen kuitenkaan en ymmärrä mä miksi olen ymmällä ja taaskin aivan kujalla pää ja ruumis hajalla patoutuneet ajatukset omat suuret odotukset tukkii pään ja verisuonet saa ajatukset sekaisin enkä koskaan pääse takaisin sinne mis en ollutkaan eikö kukaan pysty auttamaan miksi en saa elämästä kiinni mä miksi en saa miks ei kukaan tarjoo apuaan, mä huudan vaan kukaan ei kuule jos mieli hajoaa kukaan ei auta jos omaan tuskaan vajoaa ja hukkuu. ja hukkuu pois hukkuu ei pääse valo läpi mustan mielen kaiken raivon tuskan paskan nielen riudun lattialla en nouse ylös maasta itselleni huudan olet pelkkä saasta sikiöasennossa syvemmälle vajoan en saa henkeä lopulta hajoan pääsin pois en selvinnyt en tarvii apuu oon hävinnyt jos mietit miks et auttanut olit avuton et osannut tarjoo käsi kisko ylös halaa kysy joskus voinks mä jeesaa miksi en saa elämästä kiinni mä miksi en saa miks ei kukaan tarjoo apuaan, mä huudan vaan kukaan ei kuule jos mieli hajoaa kukaan ei auta jos omaan tuskaan vajoaa ja hukkuu. ja hukkuu pois hukkuu -ilma- |